“Ara és l'hora” ha expressat que vol convertir la “V” de l'11 de setembre en el mosaic més multitudinari de la història del país en forma de senyera. La “V” serà un missatge clar al món de la voluntat majoritària a Catalunya de fer i guanyar la consulta el 9 de novembre. Per a l'organització, la mobilització massiva de l'11 de setembre és la millor garantia de la consulta del 9 de novembre.
Així, amb la voluntat de combinar una bona logística alhora que garantir l'espectacularitat del missatge, des d'avui el web de la “V” incorpora una nova forma per organitzar la V que permet a les persones que s'hi inscriuen escollir el tram que volen omplir i el color de la samarreta per fer la senyera. De la mateixa manera, el sistema d'inscripció fa que es recomanin trams a les persones interessades segons la seva residència a través del codi postal (adjuntem quadre de recomanacions).
Amb aquesta acció es pretén que cada comarca s’encarregui d'omplir algun tram/trams a través dels autocars que s'organitzaran al territori i facilitar la plena ocupació de la Diagonal i la Gran Via de les Corts Catalanes de Barcelona l'11 de setembre.
Paral·lelament, “Ara és l'hora” avança en els diferents camps d'acció que va plantejar en la seva presentació el 17 de juliol. De fet, a hores d'ara la campanya ha tingut un bon impacte entre la població catalana i ha començat a teixir una bona xarxa de voluntaris, així com també ha assolit una xifra considerable de “micromecenatge” a través dels donatius que han fet desinteressadament centenars de catalans i catalanes.
Així mateix, “Ara és l'hora” ha iniciat els últims dies una campanya intensiva en mitjans de comunicació, carreteres i espais públics d'arreu del país. La finalitat és estendre el missatge que ha arribat el moment de fer un darrer esforç per aconseguir l'objectiu de celebrar la Consulta i fer que guanyi l'opció del Sí a un país nou.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada