diumenge, 4 de gener del 2015

Entrevista a Alfons Durán-Pich: «Cataluña y España: su viabilidad económica»

Fa un mes aproximadament es van posar en contacte amb mi els de la SEXTA Televisió. Em van proposar de fer-me una entrevista, que juntament amb d'altres, els permetés donar una imatge sobre el contenciós català, i també sobre com quedaria Espanya sense Catalunya. Això últim em va semblar interessant i vaig acceptar. Vaig posar com a condició que no "cuinessin" l'entrevista i que em donessin una còpia, que jo la penjaria a la meva web, al que van accedir.

Han estat molt correctes en el tracte, però ara m'han comunicat que no es realitzarà el programa previst, doncs "se'ls ha espatllat el material".

Coneixent qui és l'accionista de referència de la SEXTA, puc interpretar aquest particular desenllaç, doncs potser el resultat de la gravació no s'ajustava a les seves expectatives.

He cregut, no obstant, que el meu temps i les meves idees mereixen un respecte, i és per això que em resulta grat acompanyar un arxiu amb l'entrevista original en castellà, tal com va ser gravada. Si us sembla interessant, podeu distribuir-la al vostre judici.


Salutacions cordials,

Alfons Durán-Pich
ASSEMBLEA TERRITORIAL DE SANT ADRIÀ DE BESÒS
ASSEMBLEA NACIONAL CATALANA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada